Voordat we een personal coachingstraject starten bieden we je sowieso een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan. Als we beiden van mening zijn dat we samen via een personal coachingstraject jouw doel kunnen behalen, plannen we in overleg 10 individuele coachingssessies van 1 uur in.


Al kennen we alle goede redenen om op te staan. Echt in beweging komen we meestal pas als de noodzaak wordt gevoeld. Als de rug pijn doet, de bloedruk te hoog is of etalagebenen je nachtrust bederven. Dan komen we in actie. Met ander woorden ‘ weten’ leidt niet automatisch tot ‘doen’. Maar het kan je wel motiveren om een eerste stap te zetten in de gezonde richting. Daarom begint ieder coachingtraject met de vraag: Waarom wil jij meer bewegen?

Op basis van onderzoek naar gedragsverandering helpen wij je om duurzaam je gedrag te veranderen zodat je dagelijks minder zit en meer beweegt zonder tijdverlies.


Als je wel weet dat je meer zou moeten bewegen maar het lukt maar niet, dan is het fijn als iemand je daarin begeleidt.

Jouw reden bepaalt jouw motivatie

Minder zitten en meer bewegen is meestal niet het doel op zich. We willen minder zitten en meer bewegen om iets anders te bereiken. Met andere woorden: achter ons doel gaat vaak een diepere reden schuil. Die reden kennen, helpt om je doel te bereiken.